نحوه ی پرواز کردن

ساخت وبلاگ

سنباده پوستاب یا پوساب ( ضد آب ) یکی از ابزار های پرداخت کاری است که در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد. از سنباده پوستاب برای پرداخت و از بین بردن سطوح لکه دار و زنگ زده و از بین بردن خط و خش بدنه خودرو ... استفاده می گردد. این نوع سنباده همان طور که از نام آن پیداست توانایی کار کردن به طور همزمان با آب را دارا هستند. 
سنباده های پوستاب به صورت ورقه های برش خورده به ابعاد ۲۸۰*۲۳۰ تولید شده و در بسته های ۵۰ برگی به صورت عمده به فروش می رسند. سنباده های پوستاب در گرید های ۶۰ الی ۵۰۰۰ تولید شده به طوری که هر چه گرید سنباده پایین تر باشد دانه بندی آن درشت تر بوده و سنباده زبر خواهد بود.  سنباده های پوستاب در دو نوع دانه بندی سیلیکون کاربید و اکسید آلومینیوم تولید می شوند به طوری که برگه سنباده سیلیکون کاربید مشکی بوده و دارای رنگ پشت آبی است. سنباده اکسید آلومینیوم نیز دارای رنگ قرمز است و به صورت پشت زرد تولید می گردد. از سنباده پشت آبی در صنعت خودروسازی و شیشه سازی و ...  و از سنباده پشت زرد در صنعت ساختمان،چوب و ... استفاده می گردد. 
شرکت اسمیردکس یکی از تولید کنندگان سنباده در کشور یونان است. به طوری که سنباده های پوستاب این شرکت در دو کد 270 برای پشت آبی و کد 275 برای پشت زرد تولید و به بازار عرضه می گردد. 

نکات مهم در استفاده از سنباده پوستاب: 
- دمای نگهداری از سنباده باید مناسب بوده و در دمای اتاق باشد. 
- برای پرداخت کاری همیشه از گرید زبر یا نمره پایین شروع کنید و سپس از گرید نرم تر استفاده نمایید. 
- قبل از استفاده سنباده پوستاب آن را مقداری در آب خیس نمایید تا بریده نشود. 
- سنباده پوستاب را در نزدیک محل های گرم مثل رادیاتور و ... قرار ندهید.

مشخصات فنی

 

نوع سنباده: پوستاب ( ضد آب )
ابعاد: ۲۳*۲۸ سانتی متر مربع
جنس ذرات: سیلیکون کاربید
مش: 320
کاربرد: پرداخت کاری فلزات، سنگ و چوب و ...
موارد مصرف: صنایع اتومبیل سازی، مبلمان و صنعت ساختمان و ...

 

شما میتواند برای خرید انواع پوسته های آّب به لینک زیر مراجعه کنید.

https://good4p.com/ابزارالات-صنعتی-و-ساختمانی/لوازم-نقاشی/سنباده-و-پوست-اب/سنباده-پوست-اب-(-پوستاب-)-پشت-ابی-اسمیردکس

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 135 تاريخ : شنبه 28 آبان 1401 ساعت: 20:01

شناخت مدلهای کلاس آموزش تولید محتوا با ضمانت

میخوام یک دوره سئو شرکت کنم کدام آموزشگاه سئو بهتر است؟

خب به نظر من بهترین راه برای تشخیص این موضوع اینه کلمه آموزشگاه سئو را توی گوگل سرچ کنید و از بین سایتهای صفحه اول بنابر سلیقه خودتون یکی را انتخاب کنید .

معرفی آموزشگاه های سئو در ایران

من همین کار را کردم و چند تاشون را پیدا کردم و اینجا لیست کردم براتون

آموزشگاه سئو لرنو وب

آکادمی وبسیما

آموزشگاه آریافر

آموزشگاه پایا

مدیر وب

سایت دار

سئو کورس


خب چطور از بین اینها انتخاب کنیم ؟

به نظر من شما برای انتخاب یک دوره خوب این ملاک ها را باید بررسی کنید .

آیا دوره ها کاربردی و پروژه محور ارائه می شوند ؟

آیا دوره ها توسط استادی که تجربه سئو دارد برگزار می شود ؟

آیا دوره ها پشتیبانی دارند ؟

آیا مدرک سئو معتبری ارائه داده می شود ؟

آیا هزینه دوره مناسب است ؟


به نظر من تلفن را بردارید یک کاغذ جلویتان بگذارید و با آنها تماس بگیرید و معایب و مزایای هر کدام را بنویسید تا در نهایت بتونید بهترین تصمیم رو بگیرید .

اگر سوالی داشتید از نظرات بپرسید . و در نهایت این شما هستید که تصمیم میگیرید .

البته من یادگیری خودآموز یعنی اینکه خودتان بروید و از بین مقالات یاد بگیرید را هم پیشنهاد میکنم که هم رایگان است و هم ممکن است باعث تسلط بیشتر شما بشود .

بنابراین الزامی نیست حتما یک در یک دوره سئو شرکت کنید و می توانید خودتان هم دست به کار شوید و seo را یاد بگیرید .

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

جهت شناخت می توانید به  آموزش تولید محتوا مراجعه کنید .

برای شناخت mentodecor.ir بروید

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : آموزش محتوا نویسی ,آموزش تولید محتوا ,تولید محتوا, نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 200 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 17:19

شناخت خفن ترین تیم قیمت تشک براحتی

 

مشتریان گرامی ، فروشگاه تشک  ابر خواب  با چندین سال سابقه در زمینه فروش تشک های مناسب و  استاندارد بهترین انتخاب برای خرید تشک ارزان  و استاندارد .

تشک دو نفره

تشک‌های دو نفره شامل سه سایز متفاوت می‌باشد که طول همگی ۲ متر و عرض آن‌ها ۱۴۰، ۱۶۰ و ۱۸۰ سانتی متر است.
تشک یک نفره

تشک‌های یک نفره دارای دو سایز متفاوت می‌باشد و همانطورکه گفته شد طول تمامی تشک‌ها ۲ متر است و عرض یکی از این تشک‌ها ۹۰ سانتی متر می‌باشد. در هتل‌ها و اغلب مراکز اقامتی اغلب از این سایز، به عنوان سایز استاندارد برای تشک یک نفره استفاده می‌کنند. این تشک، برای کودکان و افرادی که اندام متوسط دارند مناسب است.

سایز دیگر تشک یک نفره دارای عرض ۱۲۰ می‌باشد که این سایز برای خواب مادران به همراه فرزندنشان یا افراد درشت هیکل مناسب است.


سایز ۱۴۰ این تشک‌ها، برای دو نفر انسان بالغ یا یک فرد چاق و درشت هیکل مناسب می‌باشد. نکته‌ای که در اینجا باید ذکر کنیم این است که از آنجا که در این تشک فضای زیادی به هر فرد اختصاص ندارد می‌توان گفت این تشک برای افرادی که در هنگام خواب زیاد تکان می‌خورند مناسب نیست.


تشک‌های دو نفره با عرض ۱۶۰، استانداردترین سایز تشک برای اغلب افراد است. این سایز برای دو نفر مناسب می‌باشد. از محاسن تشک‌ سایز ۱۶۰ این است که شما برای خرید کالا‌ی خواب، قدرت انتخاب بیشتری دارید. اندازه استانداردی که اغلب هتل‌ها از آن استفاده می‌کنند تشک‌های با عرض ۱۴۰ و ۱۶۰ است. آخرین و بزرگترین سایز تشک دو نفره، عرض ۱۸۰ سانتی متر می‌باشد. این سایز، برای خواب دو فرد چاق و درشت هیکل مناسب است. لازم به ذکر است که این تشک‌ها، یعنی‌های تشک‌هایی با عرض 140، 160 و 180 مخصوص تخت دو نفره هستند.
وزن

یکی از مهم‌ترین مسائلی که پزشکان ارتوپد به بیماران خود توصیه می‌کنند استفاده از تشکی است که با وزن آن‌ها دارای تناسب نسبی باشد. به عنوان مثال بهتر است افراد چاق از تشک‌های سفت و افراد لاغر از تشک‌های نرم استفاده کنند. نکته‌ای که پیش از هرچیز باید به آن توجه کنید تجربه حس راحتی روی تشک است. اغلب فروشندگان به شما امکان دسترسی و تست تشک‌ها را می‌دهند. سعی کنید برای تجربه یک خرید آگاهانه تمامی اطلاعات راجع به آن، مانند مقاومت در برابر وزن‌های مختلف را از فروشنده دریافت کنید.
انواع تشک

برای دستیابی به یک راهنمای خرید تشک کامل ابتدا باید اطلاعاتی راجع به انواع و کاربرد‌های آن داشته باشید. در ادامه می‌توانید انواع تشک‌های معمول و استفاده شده را مشاهده کنید.

فروشگاه تشک ابر خواب ، خواب خوبی را برای شما آرزومند است .

برای آشنایی می توانید به  فروش تشک رجوع کنید .

جهت یادگیری https://virgool.io/@m_57998957/httpsvirgooliom57998957راهنمای-خرید-تشک-scynhlc0d0fi رجوع کنید

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : تشک,خرید تشک,فروش تشک, نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 196 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 22:07

آشنایی طریقه های موسسه آموزش طراحی سایتتخصصی

 

هموطنان گرامی ، دوره های تخصصی و کاربردی طراحی سایت با همت آموزشگاه طراحی سایت لرنو وب و شرکت داده پردازان ایفانت برگزار میگردد.

آموزش طراحی سایت - دوره آموزش طراحی سایت

مدت هاست که دوره های طراحی سایت در ایران به صورت تئوری و یا به گونه ای برگزار میگردند که در پایان دوره معمولا شما به یک طراح سایت تبدیل نشده و نمیتوانید به صورت عملی وارد بازار کار شوید.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا طراح سایت ها می آیند اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های طراحی سایت و سئوی ایران است با همکاری شرکت داده پردازان ایفانت اقدام به ارائه کلاس های آموزشی طراحی سایت با کاربردی ترین تکنیک های روز کرده است.

این دوره های طراحی سایت بصورت خصوصی برگزار می گردند .

دوره ها بصورت خصوصی و کلاس های یک نفره یا نهایتا دو نفره برگزار می گردد . به همین دلیل آموزش برای خود شما اختصاصی می شود و کیفیت کلاس ها بسیار بالاست .

چون کلاس ها خصوصی است اگر شرکت و یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس شرکت و یا پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .

فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .

آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 20 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در طراحی سایت می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .
آموزش ویدئویی
 
 
پشتیبانی و مزایا



پس از پایان دوره یک وب سایت توسط خود شما طراحی میشود و شما به مدت 6 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این وب سایت را به صورت کامل راه اندازی نمائید.

سلام خدمت کاربران عزیز لرنو وب . امروز داشتم گشتی در سایتهای خارجی می زدم و گزارشاتی از امنیت سایتها را بررسی می کردم که به ذهنم افتاد مقاله ای در مورد امنیت سایت ها و میزان هک آنها بنویسم .

امروزه با فراگیر شدن cms ها دیگر به ندرت برای سایتها مخصوصا سایتهای معمولی ، کد نویسی انجام می شود .

cms های مختلف مثل وردپرس ، جوملا ، دروپال و ... به شما کمک می کنند بتوانید به سادگی یک وب سایت با امکانات بی شمار بسازید بدون اینکه لازم باشد یک خط کد بنویسید .

cms ها معمولا توسط برنامه نویسان بسیار متخصص نوشته می شوند و بارها بازبینی و چک می شوند و معمولا هسته این سی ام اس ها امنیت خوبی دارد .

اما چرا انقدر آمار هک در این سی ام اس ها بالاست ؟
 

دلیل مهم اینکه سی ام اس ها و افزونه های آنها همگی اپن سورس هستند و باگ های آنها به سادگی قابل تشخیص و نمایش توسط همگان است و این راه نفوذ را ساده تر می کند .

و قابلیت نصب افزونه ها ، این امکانی که بسیار ویژگی خوبی است و به شما اجازه می دهد امکانات بی شماری روی سایت خود اضافه کنید متاسفانه یک بدی مهم دارد . و اینکه راه را برای نفوذ هکر ها به سایت شما هموار می کند .

 حال مقایسه کنیم بین cms ها از آمار هک سایتها در سال های 2018 و 2019 طبق گزارش sucuri.net

آمار هک جوملا و وردپرس

 البته اختلاف می تواند به دلیل گستردگی استفاده از وردپرس نیز باشد و البته قابل دسترس تر بودن و اینکه ممکن است افراد مبتدی تری نیز از آن استفاده کنند که با رعایت نکردن موارد ایمنی موجب افزایش آمار شده باشند .

البته بازهم هک سایتهای وردپرسی نسبت به میزان گستردگی بالاتر از بقیه است .

میزان سایتهای جهان بر اساس استفاده از cms ها به این شکل است حدود 30 درصد وردپرس ، 4 درصد جوملا 2 درصد دروپال و ...

 

چه کنیم که هک نشویم ؟

در چند مورد خلاصه :

آپدیت بودن سی ام اس و افزونه ها

تهیه افزونه از جاهای معتبر

استفاده از فایروال ها و سیستم های امنیتی قوی

استفاده از هاست ایمن و قدرتمند

استفاده از رمزهای قوی

و ...

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

جهت توضیح می توانید به  آموزشگاه طراحی سایت  بروید .

به سبب معارفه منتوسفردنبال کنید

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : آموزش طراحی سایت,طراحی وب سایت,طراحی سایت, نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 9 بهمن 1399 ساعت: 17:08

طراوت و شادابی پوست با انواع ماسک های زیبایی

عادات و رفتارهای ما در زندگی تاثیر مستقیمی در زیبایی و شادابی پوست ما دارند و رازهای رسیدن به پوست شاداب و زیبا این نکات رابرای شما بیان میکند.
عدم تعادل در زندگي شما بر چهره و پوستتان نمايان مي شود. مثلا اگر رژيم غذايي نامناسبي داشته باشيد و يا از فست فودها و رژيم غذايي فاقد ميوه و سبزيجات استفاده کنيد، پوست ناسالم و بدي خواهيد داشت. افسردگي، اضطراب و استرس موجب ايجاد تغييراتي در پوست شما و خصوصا در پوست صورت مي شوند. برخي اوقات اين عوامل لک ها و چروک هاي ناخواسته اي در صورت شما ايجاد مي کنند.
نور آفتاب، و آب و هواي سرد و خشک يا وزش باد، رطوبت طبيعي و گردش خون طبيعي پوست را از بين مي برد و منجر به پيري زودرس پوست مي شود. سيگار، مصرف الکل و فقدان خواب کافي همگي بر روي پوست شما تاثير مي گذارند.

نگاه دقيقي به شيوه ي زندگي خود بياندازيد تا ببينيد با پوست خود چه کرده ايد. در اين صورت مي توانيد تغييرات مناسبي در شيوه*ي زندگي خود ايجاد کنيد تا از پوست خود محافظت کرده و آن را دوباره جوان کنيد.
به خوبي دست‌ها را بشوييد و بعد آنها را با حوله تميز خشک کنيد.

هنگام دوش گرفتن و حمام نيز از آب ولرم استفاده کنيد. بدن خود را با شامپوي مخصوص بدن و يا صابون ملايم بشوييد.

پشت بازوها و پشت گوش‌ها را نيز به خوبي بشوييد. صورت شما به توجه نياز دارد؛ خصوصاً زماني که پوست صورت‌تان بيشتر چرب شده باشد.

روزانه يک يا دو بار صورت‌تان را با آب ولرم و يک تميز کننده ملايم بشوييد.

اگر پوست صورت‌تان خشک است، پوسته پوسته مي‌شود و خارش دارد، از لوسيون يا کرم مرطوب کننده استفاده کنيد. موقع خريد مرطوب‌کننده حتماً به ياد داشته باشيد که عطر و رنگ زيادي نداشته باشد. اگر نگران جوش‌هاي خود هستيد و نمي‌خواهيد با استفاده از کرم مرطوب کننده جوش‌هاي روي صورت‌تان زياد شوند، بهتر است مرطوب‌کننده‌هايي با پايه آب مصرف کنيد. اگر زياد جوش مي‌زنيد، بهترين راه رهايي، تميز کردن و تميز نگاه داشتن پوست است.

اگر پوست خود را به نرمي‌تميز و از انگشتان خود براي اين کار استفاده کنيد، ميزان آسيب‌هاي پوستي به حداقل مي‌رسد.

گاهي اوقات وقتي که صابون يا شامپوي خود را تغيير مي‌دهيد، پوست‌تان دچار سوزش مي‌شود. اگر صابون يا شامپوي جديد تند است يا اينکه احساس خارش، حرارت، خشکي و يا سوختگي پوست مي‌کنيد، استفاده از آن را متوقف کنيد.
 
در چين باستان ملکه ها براي زيبايي پوست و محافظت از آن رموز خاصي داشتند که به شاهزاده هاي پس از خود منتقل مي کردند. برخي از اين رازها شامل رژيمهاي غذايي به خصوصي بودند. برخي از اين غذاها غذاهاي خارجي گران قيمت بودند و برخي از آنها غذاهايي بودند که امروزه نيز به راحتي در دسترس هستند.

اين رژيمهاي زيبايي باستاني غذاهايي هستند که به سلامت پوست کمک مي کنند مانند آلبالو، گيلاس، سوياي سياه، گردو، عناب و برخي خوراکي هاي مشابه. همچنين مرکبات هم به عنوان خوراکي هاي التيام بخش که حاوي مقادير زيادي آنتي اکسيدان هستند به سلامت پوست شما کمک مي کنند.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 ساعت: 18:05

فراگیری مدلهای کلاس آموزش سئو به سادگی

برای اولین بار حرفه ای ترین دوره های تخصصی و کاربردی سئو در ایران با همت لرنو وب (شرکت داده پردازان ایفانت) و موسسه پارسه برگزار می گردد.

مدت هاست که دوره های سئو ارائه شده که در ایران برگزار میگردند اکثرا فقط مفاهیم تئوری در آنها ارائه می شود و دانش آموخته پس از این دوره هیچ روش عملی را فرا نمی گیرد و تبدیل به یک سئوکار نمی شود.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا سئوکار واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا سئوکارها می آیند و اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های سئوی ایران است (البته قدیمی تر ها بیشتر با نام قبلی برند ,آمابک آشنا هستند) و با همکاری موسسه بزرگ پارسه اقدام به ارائه کلاس های آموزشی سئو با کاربردی ترین تکنیک های روز سئو کرده است.

این دوره های سئو بصورت خصوصی برگزار می گردند .

چون کلاس ها خصوصی است اگر سایت یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس سایت و پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .

نکته مهم: این دوره دارای پشتیبانی می باشند که در هیچ جای ایران همچین چیزی ارائه نمیشود .و این ویژگی این دوره ها را با سایر دوره های آموزشی متمایز می کند.

پس از پایان دوره یک کلمه متوسط از وبسایت شما یا وب سایت مشتری شما انتخاب می شود و شما به مدت 3 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این کلمه را به صفحه اول گوگل برسانید.

هزینه مشاوره سئو توسط مدرس هر ساعت 120 هزارتومان است که دانش آموختگان این دوره هفته ای نیم ساعت بصورت رایگان می توانند از آن استفاده کنند.

در حقیقت این دوره آموزشی تا شما را به یک سئوکار واقعی تبدیل نکند شما را رها نمی کند.

این دوره های سئو توسط محسن کریمی مدیر لرنو وب و مدیرعامل شرکت ایفانت تدریس می گردند.

 

آشنایی با مدرس

 

محسن کریمی محسن کریمی مدیرعامل شرکت داده پردازان ایفانت است . فعالیت حرفه ای خود را در زمینه آی تی در سال 87 آغاز کرد.دارای مدرک کارشناسی آی تی می باشد.

اگر بتوان 10تا از حرفه ای ترین سئوکارهای را نام برد یقینا نام محسن کریمی در بین آنها می درخشد.

سالها تجربه عملی و عمری که ایشان صرف سئو و تکنیک های آن کرده او را تبدیل به یک سئوکار فوق حرفه ای کرده است.

برخی از فعالیتهای مدرس

 

مدیر سایت لرنو وب (مرجع آموزش سئو)

مدیر عامل شرکت ایفا نت

مدیر مجموعه سایتهای منتو

مدیر اولین مرکز مشاوره سئو

مدیر سئو موسسه پارسه

مدیر سئو شرکت transfer ruhi نروژ

مدیر سئو irananbookstore سوئد

مدیر سئو jamco ترکیه

و...

 

سرفصل ها بصورت خلاصه

فهرست دوره

 

 

هزینه ها و مدت زمان دوره به شرح زیر است .

قیمت دوره سئو

 آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 45 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در سئو می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .

افتخاری دیگر ...

امکان ارائه مدرک رسمی قابل ارائه به تمام ارگان ها و مراکز دولتی کشور

برای اولین بار در حوزه انفورماتیک در کشور به صورت کاملا اختیاری برای تمامی دانشجویان مرکز

 

پشتیبانی

 

 

 تصاویری از مجموعه و کلاسها

 مصاحبه بانک صادرات کلاس سئوی اخیر تهران نهمین سالگرد تاسیس ایفانت دوره اخیر اصفهان

 


برای مشاهده موسسه  و یک گشت مجازی در این آموزشگاه روی عکس بالا کلیک کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره با شماره 28426144-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

یا

 فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .

چطور ثبت نامم را قطعی کنم ؟

پس از هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات کافی در مورد دوره می توانید با مراجعه به صفحه دوره در وب سایت اصلی شرکت ایفانت به آدرس زیر

با پرداخت یک بیعانه با مبلغ فقط 100هزارتومان ثبت نام خود را قطعی کنید .


سئو در سال 2020
من میخواهم رازهایی از سئو در سال  2020 به نقل از بریتنی مولر از سایت moz برای شما در لرنو وب را بازگو کنم.

این یک دهه کاملا جدید است هم در فناوری و هم در سئو

من یک چک لیست مهم برای شما آماده کردم که برای این سال مناسب هستند.

 

 

پایه های سئو
 عناوین ، متا ، هدرها ، متن alt ، سرعت سایت ، robots.txt ، نقشه سایت ، UX ، CRO ، آنالیز و غیره

همچنان این موارد مهم هستند و شما باید چک  کنید با رعایت این نکات بتوانید محتوا را برای موتورهای جستجو هم در دسترس قرار بدهید

 


اسکیما ها در حال مهم تر شدن هستند
پس سعی کنید از آنها حتما استفاده کنید
برای یادگیری کدهای اسکیما می توانید به سایت آن مراجعه کنید



 

 

همچنان سرعت صفحات بسیار مهم است
پس سعی کنید سرعت لود صفحات خود را چک کنید تا مطمئن شوید برای کاربرانتان سریع باز می شوند
می توانید از ابزار جی تی متریکس با آدرس زیر برای چک سرعت صفحات استفاده کنید


 

 

نتایج ملی و بین المللی دیگر خیلی قابل اعتماد نیستند
با توجه به رشد سئو لوکال و محلی شدن خیلی از نتایج دیگر نمی توان روی رتبه های کلماتمان در گوگل برای کل کشور حساب کنیم

ممکن بوده شما قبلا در کلمه مثلا آتلیه عروس در کل نتایج ایران رتبه یک بوده باشید اما چون نتایج به سمت محلی خواهد رفت از این پس فقط در شهر خودتان در رتبه یک هستید
و در سایر شهرها کسب و کارهای محلی خودشان بالا هستند

 

 

محتوای خوب و مفید بنویسید
نیازی نیست خیلی سئویی کار کنید برای نوشتن محتوا
الگوریتم bert که در سال 2019 آمد کارش این است که درک کند کاربر دنبال چه چیزی می گردد
بنابراین الزامی ندارد حتما کلمه کلیدی سرچ شده در متن شما باشد
اگر میخواهید این الکوریتم به شما کمک کند در نتایج بالا تر بروید بهتر است از عنوان های عبارتی بلندتر و سوالی استفاده کنید
به جای عنوان های کاملا سئویی




 

 

رشد هوش مصنوعی
گوگل می داند که کاربران چه می خواهد و به آن می رسند یا خیر
بنابراین اگر نیت واقعی مخاطب خود را درک نکنید و طبق آن محتوا تولید نکنید خیلی سخت است به رتبه یک برسید . پس مخاطبتان و قصدش را خوب بشناسید

 

 

در چندرسانه ای ها مثل عکس و ویدئو سرمایه گذاری کند
گوگل نشان داده علاقه آن به تصویر و ویدئو بیشتر شده و بیشتر تمایل دارد آنها را نشان دهد پس حتما روی آنها هم کار کنید

 

تعامل را پرورش دهید
سعی کنید حتما تعامل را در کار خود داشته باشید . مثل درج کامنت ها یا پاسخ به کاربران و یا ارتباط با آنها در شبکه های اجتماعی
اینها میتونن تاثیر خوبی بصورت مستقیم و غیر مستقیم روی سئو داشته باشند

 

 

محتوای خود را تکرار کنید
یعنی چی ؟ یعنی میتوانید محتوای قبلی خود را بروز کنید یا اینکه نسخه صوتی یا ویدئویی آن را منتشر کنید و این می تواند خیلی خوب باشد
مثلا بروید و پر بازدیدترین محتواهای خود را ویدئو کنید یا فایل صوتی ان را هم بسازید

 

 

صفحات بی کیفیت را هرس کنید
صفحات بی کیفیت خود را پیدا کنید و از نو آنها را با کیفیت بالاتر بازسازی کنید تجربه نشان داده این کار می تواند کیفیت سایت شما را بهبود ببخشد

 

فرصت های بی نظیر کلمات کلیدی در سرچ کنسول را از دست ندهید
شما براحتی میتوانید در سرچ کنسول مهمترین کلماتی که شما از آنها ورودی گرفته اید را ببینید
 مثلا یک کلمه 1000 بار سرچ شده و شما 100 کلیک از آن دریافت کرده اید و رتبه مثلا 5 در گوگل بوده اید
با یک تغییر ساده در سئوی داخلی و بروز کردن آن با توجه به اینکه احتمالا خیلی هم رقابتی نیست این کلمه می توانید به رتبه 1 امده و ورودی خود را تا ده برابر افزایش دهید
و این یعنی افزایش بازدید بسیار عالی با کمترین زحمت



 

ساخت محتواها به عنوان منبع ارزشمند برای لینک سازی
اگر بتوانید یک محتوایی آماده کنید که دیگران برای صحت حرفهایشان به آن استناد کنند هم ورودی زیادی می گیرید
و هم لینک های زیادی دریافت می کنید

 

 

پادکست ها
پادکست ها هم بازدید زیاد و هم بک لینک زیاد برای شما می آورند پس از آن غافل نشوید

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

جهت معرفی می توانید به  دوره سئو  دنبال کنید .

به سبب معرفی اینجا را کلیک کنید رجوع کنید

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو,سئو,seo, نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 216 تاريخ : چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت: 18:27

معارفه بدی ها خرید کاندوم شکل آنلاین

معرفی مراکز معتبر خرید کاندوم خاردار در محیط وب

کاندوم فضایی چیست و کاندوم های عجیب و جالب چه هستند ؟

در دنیای امروز که تکنولوژی و نوآوری حرف اول را در تولیدات میزند هرروز در هر شاخه ای باید شاهد عرضه محصولی جدید باشیم.کاندوم نیز از این قاعده مستثنی نیست و نخواهد بود.در حالی که کاندوم امروزه به یک جزء جدا نشدنی زندگی زناشویی اکثر زوجها تبدیل شده است, کمپانی های تولید کاندم به دنبال نوآوری و خلاقیت در انواع کاندوم ها برای ایجاد احساس بهتر برای زوجها در طول رابطه جنسی هستند.البته در دنیای امروز که هر شرکت یا کمپانی با هزینه های گزاف تبلیغاتی و بازاریابی به دنبال کسب سهم بیشتری از بازار هستند باید هوشمندانه انتخاب کرد تا در دام محصولات پر زرق و برق و بی فایده یا حتی گاهی اوقات خطرناک نیفتاد.

برخی از کاندوم فضایی های تولیدی کارخانه ها صرفا جنبه تبلیغاتی یا سرگرمی دارد و برخی از آنها حتی کار اصلی کاندوم (جلوگیری از بارداری های ناخواسته و بیماری های جنسی) را انجام نمی دهند.اما آشنا شدن و استفاده از برخی از این محصولات باعث می شود که شما لحظات بهتری در رابطه جنسیتان تجربه کنید.تجربه بعضی افراد نشان داده که استفاده از برخی از این کاندوم ها باعث کیفیت بیشتر در رابطه و نزدیک تر شدن به نقطه اوج جنسی شده است.تنوع کاندوم های خاص و عجیب بسیار زیاد است.اگر می خواهید هنگام خرید این دست از کاندوم ها خرید خوبی داشته باشید به تاییدیه FDA روی بسته بندی کاندوم دقت نمایید و در درجه بعدی تاریخ انقضای بسته را هم چک کنید.

با توجه به مزایای خرید کاندوم فضایی که امروزه به همه مردم دنیا ثابت شده است اما باز عده ای هستند که حاضر به استفاده از این محصول نیستند.این افراد حاضر به کاهش لذت رابطه جنسی ولی امن بودن آن برای هر دو طرف رابطه نیستند. در صورتی که امروزه با تنوع تولیدات در صنعت کاندوم بحثی در ارتباط با تاثیر کاندوم بر کاهش کیفیت رابطه جنسی مطرح نمی باشد.در میان تولیدات امروز کارخنجات کاندوم سازی مدلهای زیادی وجود دارد که نه تنها باعث کاهش کیفیت رابطه نمی شود بلکه برخی از این مدل ها باعث لذت بیشتر طرفین می شود.در هر صورت همه ی ما دوست داریم که نهایت آرامش رو از رابطه ی جنسی بدست آوریم به همین دلیل هر روز کاندوم های جدیدی برای اینکار تولید می شوند .

مدل هایی از کاندوم های عجیب و جالب

انواع کاندوم:

کاندوم ها در دو نوع کاندوم مردانه و کاندوم زنانه وجود دارند ، کاندوم ها یکسان و یک اندازه نیستند و از نظر اندازه ٬ ضخامت ٬ وجود ماده اسپرم کش ویا ماده نرم کننده (لوبریکنت) متفاوت می باشند و برخی از کاندوم ها ماده اسپرم کش ندارند . کاندوم های محتوی ماده اسپرم کش موثرتر از انواع بدون اسپرم کش هستند . کاندوم ها در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته و در بسته های کوچک بسته بندی می شود .

جدیدترین کاندوم موجود در بازار کاندوم فضایی هستند که بتازگی اجازه فروش در ایران را پیدا کرده اند . که میتوانید از مراکز معتبر فروش کاندوم فضایی مثل فروشگاه منتوشاپ تهیه کنید.

کاندوم فضایی
فرق کاندوم فضایی با کاندوم های معمولی چیست ؟

همون طور که از اسم آنها پیداست شکل و قیافه این کاندوم ها اصلا هیچ شباهتی به کاندوم های معمولی ندارد .همین تفاوت در شکل و عملکرد باعث شده که ، هنگام استفاده از این کاندوم ، زن و شوهر احساسات جدیدی رو تجربه می کنند که تا الان هیچ ایرانی ای تجربه نکرده .با توجه به طراحی خاص این کاندوم فضایی ، بخاطر وجود برجستگی های فوق العاده بزرگ بر روی بدنه ی کاندوم ، نقطه ی جی و کلیتوروس ( نقاط حساس دستگاه تناسلی بانوان ) بشدت تحریک می شود .
تا جایی که بسیاری از بانوانی که هرگز تجربه ی اوج لذت جنسی و ارگاسم را نداشته اند ، با این کاندوم برای اولین بار به ارگاسم رسیده اند .

مدل های مختلف کاندوم های فضایی :

کاندوم فضایی اره ماهی:

این کاندوم با دندانه های بسیار بزرگ و نقطه های برجسته در کنار دندانه ها ، تجربه ی اوج لذت جنسی را به شما و همسرتان هدیه می دهد.

کاندوم فضایی طوقی:
این کاندوم همزمان با برجستگی های بزرگ ، قطر آلت تناسلی مرد را به صورت آنی افزایش می دهد .
کاندوم فضایی شمشیری :
این کاندوم یک ردیف خار های بسیار برجسته از جنس لاتکس نرم برای تقویت حسه جنسی در رابطه زناشویی .




کاندوم فضایی دکمه دار :

توجه بکنید که این کاندوم دکمه داره ، این کاندوم جزو کاندوم خاردار نیست
با دکمه های فوق برجسته ، نقطه ی جی و کلیتروس بانوان را تحریک کرده و سبب ایجاد رضایت جنسی در زن و شوهر می شود .
انواع مختلف کاندوم,کاندوم,مدل های عجیب کاندوم

کاندوم فضایی چرخشی :

سر تا پای این کاندوم برای تحریک بیشتر نقاط حساس بدن ایجاد شده ، کاندومی که هر زن و شوهری باید حداقل یکبار آن را امتحان کنند !!

چگونه کاندوم های فضایی را خریداری کنیم ؟

در تهران بعضی از داروخانه ها کاندوم فضایی را برای فروش گذاشته اند اما در شهرستان ها هنوز محصولات برای فروش عرضه نشده اند ، شما میتوانید به سایت  زوج کالا مراجعه کنید و از قیمت این محصول با خبر شوید و این محصول را سفارش دهید و درب منزل یا محل کارتون با بسته بندی محرمانه تحویل بگیرید.


برای خرید آنلاین کاندوم به https://zojkala.ir http://zojkala.ir مراجعه کنید .

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : خرید کاندوم,فروش کاندوم,کاندوم, نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 279 تاريخ : شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 16:08

یادگیری خوبی ها خرید کاندوم شکل اینترنتی

ارائه اسامی وب سایت های قابل اطمینان فروش کاندوم زنانه در اینترنت

کاندوم تاخیری برای لذتی طولانی تر در رابطه

انزال زودرس یا ارگاسم زود هنگام از جمله مشکلات شایع زناشویی در مردان میباشد. میزان شیوع این مشکل در حالات و شرایط مختلف، متفاوت است ولی به طور میانگین از هر 3 مرد، 1 نفر دچار انزال زودرس است و یا در روابط زناشویی و زناشویی خود چندباری آن را تجربه کرده است. قبل از آنکه بخواهیم به دلایل رخداد انزال زودرس بپردازیم لازم است بدانیم که تعریف ارگاسم زودهنگام چیست؟
تعریف انزال زود هنگام :
انزال زود هنگام به موردی گفته میشود که عمل رسیدن به ارگاسم به طور غیر ارادی طی فعالیت زناشویی و رابطه زناشویی بلافاصله یا بعد از مدت اندکی پس از دخول با کمترین میزان تحریک رخ دهد. در بعضی مواقع انزال قبل از دخول و طی معاشقه رخ میدهد که این مورد نیز در گروه انزال زودرس قرار میگیرد.پیشنهاد ما استفاده از کاندوم تاخیری است .
در نتیجه ممکن است میزان رضایت طرفین از رابطه زناشویی به شدت کاهش پیدا کند و باعث بوجود آمدن استرس و عصبانیت شود که مشکلات بعدی را در پی خواهد داشت. همانگونه که گفته شد، انزال زودرس از دسته ی شایعترین اختلالات زناشویی در مردان است و ممکن است هر مردی در مرحله ای از زندگی با این مشکل مواجه شود.


انزال زودرس و درمان آن
دلایل و عوامل انزال زودرس چیست؟

در بیشتر موارد، عامل بخصوص و شفافی برای این مشکل یافت نمیشود. با افزایش سن و تجربه ی زناشویی، فرد به تاخیر انداختن ارگاسم (اوج لذت زناشویی) را فرا میگیرد. ارگاسم زودهنگام بیشتر در میان زوج های جوان و در شرایط خاصی مشاهده میشود، برای مثال در مواقعی که فاصله ی بین دو نزدیکی زیاد شود احتمال بروز این حالت افزایش میابد. (خرید کاندوم تاخیری را تجربه کنید)

عوامل روحی و روانی نظیر عصبانیت، استرس، احساس گناه و یا افسردگی از دیگر مواردی هستند که میتوانند فرد را دچار این مشکل کنند. عامل دیگر این مشکل میتواند با اختلالات پزشکی نظیر مشکلات هورمونی، وجود آسیب در ارگانهای تناسلی و ادراری و یا عوارض جانبی داروهایی خاص در ارتباط باشد.
نشانه های انزال زودرس چیست؟

مهمترین نشانه ی بیماری، عدم کنترل فرد در انزال است که سبب میشود بلافاصله بعد از دخول آلت و یا پس از گذشت مدت زمان اندک (حدود 1 تا 3 دقیقه) بعد از شروع نزدیکی فرد به ارگاسم برسد. این نوع انزال با کمترین تحریک و برخلاف میل طرفین رابطه بوقوع می پیوندد.

برای اینکه پزشک شما بتواند تشخیص درستی بدهد به تاریخچه ای از فعالیتهای زناشویی شما نیاز خواهد داشت. آزمایشات جسمانی و همچنین صحبت با شریک زناشویی شما از دیگر گزینه هایی هستند که پزشک برای یافتن علت مشکل از آنها کمک میگیرد.

با توجه به این مساله که رخداد انزال زودرس میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد، پزشک شما ممکن است برای شما آزمایشاتی تجویز کند تا بتواند احتمال اختلالات تناسلی و وجود بیماریهای خاصی را که میتوانند باعث این مشکل شوند، رد کند.

استفاده از کاندوم تاخیری
چطور میتوان انزال زودرس را درمان کرد؟

در بیشتر مواقع، مشکل بدون نیاز به دارو و یا اقدام خاصی و با گذشت زمان برطرف خواهد شد. تمرین تکنیکهای آرامش بخش و ریلکسیشن و یا بهره گیری از شیوه های پرت کردن حواس (فکر کردن به چیزهایی غیر از رابطه ی زناشویی) میتواند باعث به تاخیر انداختن انزال شود.

در صورتی که شما از نوشیدنی های الکلی استفاده میکنید و یا سیگار ( تنباکو و محصولات مشابه) میکشید با کنار گذاشتن آنها و یا کاهش میزان مصرف، میتوانید به رفع مشکل انزال در خود کمک کنید.

در برخی شرایط لازم است شما با شریکتان تکنیکهای خاصی را برای رفع مشکل بکار بگیرید و آنها را تمرین کنید. این تکنیکها میتوانند شامل شناسایی و کنترل عاملی باشند که به احساس ارگاسم منجر میشود و یا عامل محرک را کند و یا متوقف میکند.

فروش کاندوم تاخیری در اکثر داروخانه ها قابل خرید است اما اگر با مشکل کم رویی مواجه هستید کافی است به سایت ما یعنی منتوشاپ مراجعه کنید و به صورت اینترنتی و حتی ارزان تر از داورخانه (به دلیل خرید مستقیم از کارخانه) تهیه کنید .


برای فروش کاندوم به mento-shop مراجعه کنید .

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : خرید کاندوم,فروش کاندوم,کاندوم, نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 275 تاريخ : شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 15:55

معرفی بدی ها فروش کاندوم فضایی صورت آنلاین

ارائه اسامی سایتهای معتبر خرید کاندوم تاخیری در ایران

کاندوم تاخیری برای لذتی طولانی تر در رابطه

انزال زودرس یا ارگاسم زود هنگام از جمله مشکلات شایع زناشویی در مردان میباشد. میزان شیوع این مشکل در حالات و شرایط مختلف، متفاوت است ولی به طور میانگین از هر 3 مرد، 1 نفر دچار انزال زودرس است و یا در روابط زناشویی و زناشویی خود چندباری آن را تجربه کرده است. قبل از آنکه بخواهیم به دلایل رخداد انزال زودرس بپردازیم لازم است بدانیم که تعریف ارگاسم زودهنگام چیست؟
تعریف انزال زود هنگام :
انزال زود هنگام به موردی گفته میشود که عمل رسیدن به ارگاسم به طور غیر ارادی طی فعالیت زناشویی و رابطه زناشویی بلافاصله یا بعد از مدت اندکی پس از دخول با کمترین میزان تحریک رخ دهد. در بعضی مواقع انزال قبل از دخول و طی معاشقه رخ میدهد که این مورد نیز در گروه انزال زودرس قرار میگیرد.پیشنهاد ما استفاده از کاندوم تاخیری است .
در نتیجه ممکن است میزان رضایت طرفین از رابطه زناشویی به شدت کاهش پیدا کند و باعث بوجود آمدن استرس و عصبانیت شود که مشکلات بعدی را در پی خواهد داشت. همانگونه که گفته شد، انزال زودرس از دسته ی شایعترین اختلالات زناشویی در مردان است و ممکن است هر مردی در مرحله ای از زندگی با این مشکل مواجه شود.


انزال زودرس و درمان آن
دلایل و عوامل انزال زودرس چیست؟

در بیشتر موارد، عامل بخصوص و شفافی برای این مشکل یافت نمیشود. با افزایش سن و تجربه ی زناشویی، فرد به تاخیر انداختن ارگاسم (اوج لذت زناشویی) را فرا میگیرد. ارگاسم زودهنگام بیشتر در میان زوج های جوان و در شرایط خاصی مشاهده میشود، برای مثال در مواقعی که فاصله ی بین دو نزدیکی زیاد شود احتمال بروز این حالت افزایش میابد. (خرید کاندوم تاخیری را تجربه کنید)

عوامل روحی و روانی نظیر عصبانیت، استرس، احساس گناه و یا افسردگی از دیگر مواردی هستند که میتوانند فرد را دچار این مشکل کنند. عامل دیگر این مشکل میتواند با اختلالات پزشکی نظیر مشکلات هورمونی، وجود آسیب در ارگانهای تناسلی و ادراری و یا عوارض جانبی داروهایی خاص در ارتباط باشد.
نشانه های انزال زودرس چیست؟

مهمترین نشانه ی بیماری، عدم کنترل فرد در انزال است که سبب میشود بلافاصله بعد از دخول آلت و یا پس از گذشت مدت زمان اندک (حدود 1 تا 3 دقیقه) بعد از شروع نزدیکی فرد به ارگاسم برسد. این نوع انزال با کمترین تحریک و برخلاف میل طرفین رابطه بوقوع می پیوندد.

برای اینکه پزشک شما بتواند تشخیص درستی بدهد به تاریخچه ای از فعالیتهای زناشویی شما نیاز خواهد داشت. آزمایشات جسمانی و همچنین صحبت با شریک زناشویی شما از دیگر گزینه هایی هستند که پزشک برای یافتن علت مشکل از آنها کمک میگیرد.

با توجه به این مساله که رخداد انزال زودرس میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد، پزشک شما ممکن است برای شما آزمایشاتی تجویز کند تا بتواند احتمال اختلالات تناسلی و وجود بیماریهای خاصی را که میتوانند باعث این مشکل شوند، رد کند.

استفاده از کاندوم تاخیری
چطور میتوان انزال زودرس را درمان کرد؟

در بیشتر مواقع، مشکل بدون نیاز به دارو و یا اقدام خاصی و با گذشت زمان برطرف خواهد شد. تمرین تکنیکهای آرامش بخش و ریلکسیشن و یا بهره گیری از شیوه های پرت کردن حواس (فکر کردن به چیزهایی غیر از رابطه ی زناشویی) میتواند باعث به تاخیر انداختن انزال شود.

در صورتی که شما از نوشیدنی های الکلی استفاده میکنید و یا سیگار ( تنباکو و محصولات مشابه) میکشید با کنار گذاشتن آنها و یا کاهش میزان مصرف، میتوانید به رفع مشکل انزال در خود کمک کنید.

در برخی شرایط لازم است شما با شریکتان تکنیکهای خاصی را برای رفع مشکل بکار بگیرید و آنها را تمرین کنید. این تکنیکها میتوانند شامل شناسایی و کنترل عاملی باشند که به احساس ارگاسم منجر میشود و یا عامل محرک را کند و یا متوقف میکند.

فروش کاندوم تاخیری در اکثر داروخانه ها قابل خرید است اما اگر با مشکل کم رویی مواجه هستید کافی است به سایت ما یعنی منتوشاپ مراجعه کنید و به صورت اینترنتی و حتی ارزان تر از داورخانه (به دلیل خرید مستقیم از کارخانه) تهیه کنید .


با توجه به مزایای خرید کاندوم فضایی که امروزه به همه مردم دنیا ثابت شده است اما باز عده ای هستند که حاضر به استفاده از این محصول نیستند.این افراد حاضر به کاهش لذت رابطه جنسی ولی امن بودن آن برای هر دو طرف رابطه نیستند. در صورتی که امروزه با تنوع تولیدات در صنعت کاندوم بحثی در ارتباط با تاثیر کاندوم بر کاهش کیفیت رابطه جنسی مطرح نمی باشد.در میان تولیدات امروز کارخنجات کاندوم سازی مدلهای زیادی وجود دارد که نه تنها باعث کاهش کیفیت رابطه نمی شود بلکه برخی از این مدل ها باعث لذت بیشتر طرفین می شود.در هر صورت همه ی ما دوست داریم که نهایت آرامش رو از رابطه ی جنسی بدست آوریم به همین دلیل هر روز کاندوم های جدیدی برای اینکار تولید می شوند .

 

انواع مختلف کاندوم,کاندوم,مدل های عجیب کاندوم

مدل هایی از کاندوم های عجیب و جالب

انواع کاندوم:

کاندوم ها در دو نوع کاندوم مردانه و کاندوم زنانه وجود دارند ، کاندوم ها یکسان و یک اندازه نیستند و از نظر اندازه ٬ ضخامت ٬ وجود ماده اسپرم کش ویا ماده نرم کننده (لوبریکنت) متفاوت می باشند و برخی از کاندوم ها ماده اسپرم کش ندارند . کاندوم های محتوی ماده اسپرم کش موثرتر از انواع بدون اسپرم کش هستند . کاندوم ها در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته و در بسته های کوچک بسته بندی می شود .

جدیدترین کاندوم موجود در بازار کاندوم فضایی هستند که بتازگی اجازه فروش در ایران را پیدا کرده اند . که میتوانید از مراکز معتبر فروش کاندوم فضایی مثل فروشگاه منتوشاپ تهیه کنید.

کاندوم فضایی
فرق کاندوم فضایی با کاندوم های معمولی چیست ؟

همون طور که از اسم آنها پیداست شکل و قیافه این کاندوم ها اصلا هیچ شباهتی به کاندوم های معمولی ندارد .همین تفاوت در شکل و عملکرد باعث شده که ، هنگام استفاده از این کاندوم ، زن و شوهر احساسات جدیدی رو تجربه می کنند که تا الان هیچ ایرانی ای تجربه نکرده .با توجه به طراحی خاص این کاندوم فضایی ، بخاطر وجود برجستگی های فوق العاده بزرگ بر روی بدنه ی کاندوم ، نقطه ی جی و کلیتوروس ( نقاط حساس دستگاه تناسلی بانوان ) بشدت تحریک می شود .
تا جایی که بسیاری از بانوانی که هرگز تجربه ی اوج لذت جنسی و ارگاسم را نداشته اند ، با این کاندوم برای اولین بار به ارگاسم رسیده اند .

مدل های مختلف کاندوم های فضایی :
انواع کاندوم,کاندوم های جالب,کاندوم عجیب
 
 

 

برای خرید کاندوم فضایی به کاندوم طوقی مراجعه کنید .

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : کاندوم فضایی,خرید کاندوم, نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 291 تاريخ : چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 ساعت: 21:25

شناخت متد های برنامه های آموزش lync server 2013 در انفورماتیک به سادگی

راه حل جامع شرکت مایکروسافت در زمینه unified communication مجموعه Lync server می باشد آخرین نگارش این محصول در سال 2013 عرضه گردیده و دارای ویژگی های جذاب و پر کاربردی از جمله HD video conferencing می باشد این محصول قابلیت کارکرد آسان و ارتباط ساده کاربران توصیه می گردد. از موارد حائز اهمیت دیگر دارای ساختار امن ارتباطی بدون نیاز به VPN بوده و قابلیت یکپارچه استفاده به صورت Message ,Voice ,Video را دارا می باشد.

با اخذ مدرک Lync Server 2013 و با استفاده از نرم افزار Lync Serverشما می توانید ارتباطات درون و برون سازمانی را به راحتی یکپارچه کنید.Lync 2013 به سازمان شما این امکان را می دهد که کلیه کارمندان در هر لحظه و هر کجا بتوانند کارهای خود را انجام دهند.چت سرور و ویدئو کنفرانس و ارتباط تلفنی بر روی بستر ip از ویژگی های Lync Server 2013 می باشد.

Microsoft Lync Server یکی از اساسی ترین نیازهای اکثر سازمان ها امروز تشکیل جلسات و کنفرانس های دو یا چند نفره می باشد. لینک با در نظر گرفتن این موضوع به بهترین نحو ممکن این نیاز را برآورده است. برگزاری کنفرانس به صورت صوتی و یا تصویری به همراه امکاناتی که Lync همزمان با کنفرانس ارائه می دهد آن را به یک راهکار کامل و بی رقیب در این زمینه تبدیل کرده است. افراد حاضر در کنفرانس می توانند در یک لابی منتظر باشند و توسط مدیر کنفرانس به داخل کنفرانس وارد شوند. همچنین مدیر کنفرانس می تواند افرادی را که لازم به حضور در کنفرانس نیستند را از کنفرانس بیرون کند یا افراد مورد نیاز را به کنفرانس دعوت کند، مایکروسافت در ادامه روند ارائه نرم افزار Communication Server برنامه Lync Server را تولید و روانه بازار کرده است که علاوه بر تمامی قابلیت های کاربردی و مفید نرم افزارهای موجود در این زمینه بسیاری از امکانات و ویژگی های جدید را در خود گنجانده است. در حقیقت نرم افزار Lync یک نرم افزار یکپارچه سازی ارتباطات در سطح Enterprise است که قابلیت فراهم کردن ارتباط ساده، ارزان و با کیفیت هزاران نفر در سراسر جهان و بر روی دستگاه های مختلف از PC گرفته تا Tablet ها و گوشی های هوشمند را داراست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Lync Server:
- امکان برگزاری جلسات صوتی و تصویری به همراه قابلیت ارائه مطالب و اشتراک فایل ها
- پشتیبانی کامل از ویندوز 8
- امکان دسترسی کاربران و طرف های یک ملاقات در فضای وب ( که از این طریق امکان حضور کاربران سیستم عامل مک و گوشی های هوشمند غیر مایکروسافتی فراهم می شود )
- ترکیب شده با نرم افزارهای آفیس هم چون Outlook, SharePoint, OneNote و ...
- امکان استفاده ترکیبی به همراه Skype
- دارا بودن امکانات فوق العاده پیشرفته پیام رسانی فوری (Instant Messaging، VoIP ، برنامه ریزی و اجرای کنفرانس های ویدیویی)
- قابلیت پشتیبانی از Contact های اوت لوک و مایکروسافت اکسچنج
- امکان بدست آوردن تماس ها (Contacts) از طریق یک دایرکتوری محلی مانند Exchange Server
- امکان نمایش کار افراد مختلف بر روی یک سند
- برقراری بالاترین سطح امنیت برای ارتباطات برقرار شده
- استفاده از پروتکل SIP برای ارتباط کلاینت ها
- استفاده از روش های رمزگذاری TLS  و SRTP و ...
- قابلیت اشتراک گذاری ساده و ایمن فایل ها
- فراهم کردن امکان کارگروهی بر روی یک فایل و یا یک PowerPoint Presentation
- قابلیت رای گیری
- امکان اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ
- امکان اشتراک گذاری برنامه های کاربردی
- و ...

















جهت فراگیری کلیک مراجعه کنید

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : آموزش,lync server, نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 351 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 14:05